Hoe kan ik een klacht indienen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt uw klacht mailen naar: info @ raddog .nl. Tevens kunt u via onze contactpagina (contactformulier) een klacht indienen.

Wat gebeurt er met een door u ingediende klacht?

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stichting Webshop Keurmerk.

Indien een klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van thuiszorgwinkel.nl?

Zie bovenaan de homepage van onze website Contact.

Waar vind ik het kantoor van RADDOG NEDERLAND

Zie bovenaan de homepage van onze website Contact.

Waar kan ik een vraag of klacht indienen?

Wanneer u een vraag, opmerking of klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan horen wij het graag! Stel ons in beide gevallen gerust op de hoogte door contact met ons op te nemen. Zie bovenaan de homepage van onze website Contact.